donderdag 9 februari 2012

Cijfers tentamenweek #2

Afgelopen week hebben we de laatste paar cijfers van de tentamenweek teruggekregen, en over het algemeen ben ik best tevreden. Meestal haalt de tentamenweek mijn gemiddelde heel erg naar beneden, maar dit keer was dat gelukkig niet zo!

Engels grammaticatoets - 5,8 (ik had echt een hele domme fout gemaakt..)
Engels leestoets - 7,0
Duits - 7,1 (haalt m'n gemiddelde helaas wel erg omlaag, maar vergeleken met de rest van de klas mag ik echt niet zeuren ;)
Frans luistertoets- 7,5
Wiskunde - 6,2
ANW - 8,0 (!!!)
Economie - 4,7 (dit wordt dus mijn herkansing ;)
Maatschappijleer - 7,0
Aardrijkskunde - 7,5
Geschiedenis - 7,3
Nederlands - 6,5 (haalt mijn cijfer ook heel erg omlaag, maar hij was ook heel moeilijk)
Kunstvak - 5,4 (deze tel ik niet eens echt mee, de reden dat ik punten aftrek heb gekregen is zo verschrikkelijk dom.)


Volgens mij heeft zo ongeveer iedereen pas tentamenweek gehad, dus hoe ging het bij jullie :) ?

1 opmerking :