woensdag 5 november 2014

Shoppen – Den Haag

IMG_2770

Na mijn tentamens had ik superveel zin om lekker geld uit te geven en happy thuis te komen met nieuwe kleding, soms heb ik dat gewoon. Donderdagavond ging ik met Maartje naar Den Haag en het was een hele gezellige avond! Gelukkig heb ik niet blind mijn slag geslagen, maar heb ik nuttige dingen gekocht. Klik op ‘meer lezen’ voor de foto’s!

IMG_2767

VEST VERO MODA €19,95       TOP H&M €14,95      TRUI H&M €9,95

Ik was al een tijdje op zoek naar een lekker zacht en betaalbaar vest, zodat ik mijn shirtjes met kortere mouwen ook kan blijven dragen nu het kouder wordt buiten. Ik heb wel blazers en jasjes, maar soms maakt dat het net iets té. Ik vond een perfect vest bij de Vero Moda! De ‘kraag’ valt heel mooi! Het roze topje is aan de korte kant, maar voor het uitgaan (met iets eronder) of voor de zomer lijkt hij me heel leuk! En dan de okergele trui.. you either love it or hate it. Maartje vond de kleur helemaal niks, en mijn moeder ook niet, maar ik vind het echt een mooie kleur! Heel winters en toch vrolijk! Wat vinden jullie ervan?

IMG_2751IMG_2772

Geen opmerkingen :

Een reactie posten