zaterdag 3 november 2012

CADEAUTIP

IMG_1119

Achteraf gezien had ik de foto beter vóór het inpakken kunnen maken, maar ja, achteraf. Toch wilde ik jullie dit leuke plaatje niet onthouden, want dit ziet er toch geweldig uit!? Ik ben echt een ramp in cadeautjes kopen (en inpakken), maar sinds een paar weken heb ik samen met een paar vriendinnen hét perfecte recept gevonden voor meisjes. Niet te duur, niet te simpel, leuk om te krijgen én leuk om te geven. Bovenstaand cadeautje is voor een vriendin van de basisschool/scouting die zondag haar 17e verjaardag viert. Ik heb een cappuccinokopje voor haar gekocht, met daarin een flakies-nagellakje van Essence, 6 hartvormige siliconen cupcakevormpjes, chocolademelk aan een stokje en twee willekeurige zakjes thee. Alles bij elkaar kostte slechts €6,39! Wil je met een groepje wat geven, dan kun je dit pakket aanvullen met een pak cakemix, een stuk marsepein, een bus slagroom, zakjes witte chocolademelk gemaakt met water (nee, is niet vies), een kookboekje van de Xenos, een fotolijstje, een paar oorbellen en/of een lekker luchtje. Xenos is the place to be.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten