dinsdag 1 mei 2012

Weekendje Movie Park in foto’s

Vrijdagmiddag zaten we rond 5 uur in de auto op weg naar Deutschland. Het was maar een uurtje of 2/3 rijden en toen we aankwamen hebben we bijna meteen een restaurantje opgezocht. En de volgende avond weer, en die daarna ook! Daartussen heb ik me heel goed vermaakt in Movie Park Germany ;)
Wat ik vooral heel erg leuk vond aan het park is het sfeertje dat er hangt. De aankleding is allemaal een beetje in de jaren ‘30 en film-stijl. Bovendien vind ik dat ze hele leuke attracties hebben, zoals de houten achtbaan (die heel hard en hoog gaat en waar je telkens het gevoel hebt dat je je hoofd moet intrekken omdat je anders tegen een plank rijdt) en de ‘hangachtbaan’ (waar de rails boven je hoofd zit en waarin je dus los hangt met daarbij nog een klim van 30 meter, 2 loopings en 3 kurkentrekkers). Ik vond het ook heel opvallend dat de ritjes in de achtbanen zo lang duren. Het was beide dagen niet zo druk en de wachtrijen waren dus niet zo lang. Na 10 minuten wachten een relatief lange achtbaanrit is echt een luxe!

We zijn er klaar voor! We zijn er klaar voor!
moviepark 021

Want elke Chokotoff is 10 minuten lang genieten.
moviepark 032

Ik deelde een hotelkamer met mijn broertjes en we waren nog geen 2 minuten binnen of..
moviepark 034

Ons sensationele uitzicht.
moviepark 055

Familieportret.
moviepark 062

Leuke attractie, helaas was hij de 2e dag kapot en dus gesloten.
moviepark 073

In de zweefmolen op mijn geluksstoeltje nummer 17.
moviepark 083

In deze attractie ga je volgens mij minstens 10x over de kop. Gelukkig heb ik een sterke maag!
moviepark 096

Bij een stuntshow. Ik vond er niet zoveel aan maar Loek vond het gelukkig wel heel interessant, haha.
moviepark 097

De ALLERengste attractie ooit. Deze verlaten schoolbus in Nickland bezorgt je met zijn 3 km per uur heuse hartkloppingen.moviepark 101

Vanuit een bewegend ‘bootje’ kon je mensen om de attractie heen natspuiten, maar zij kunnen jou ook natspuiten. Het verschil is dus dat de mensen eromheen kunnen vluchten en jij in het bootje niet. We hadden gelukkig heel erg lekker weer, maar aangezien je écht zeiknat werd sloeg ik deze attractie maar even over. moviepark 108

Nog een stuntshow.
moviepark 135

HOOG!
moviepark 164

In Bikini Broek! Met de sportieve zonnebril van mijn vader op, haha.
moviepark 182

En dan nu de foto’s waar jullie allemaal al op zaten te wachten :
moviepark 120
moviepark 123

Er stond een flinke rij om met ze op de foto te kunnen en ik had zo’n idee dat ik iets buiten de doelgroep viel. Daarom maar even zo ;) Helaas heb ik Jimmy Neutron en Fatboy & ChumChum net gemist!
moviepark 173

Geen opmerkingen :

Een reactie posten