maandag 21 mei 2012

Shoppen #2

Afgelopen vrijdag ben ik (alweer) met Maartje, Fiona en Pascale gaan shoppen, en dit keer was Rotterdam de gelukkige stad waar we al ons geld hebben uitgegeven. Ik ben héél erg geslaagd, maar ook heel wat centjes armer helaas.. ;)

Daily Rush:
Vans Authentic Off-White (€ 65,00 – aaaaaah eindelijk heb ik ze! Vorige week schreef ik nog dat ik ze écht nergens kon vinden, maar Fiona wees me toen ik vrijdag de moed al bijna had opgegeven op een klein winkeltje waar ze ze ‘wel eens zouden kunnen hebben’. Gelukkig hadden ze deze perfecte gympen nog in mijn maat!)

tas 107
tas 108
ehbo 031

V&D:
Nep leren bruine schoudertas (€15,00 !!! – OMG ja IK heb een tas! En voor die prijs!)
tas 142
tas 143
tas 141
tas 139

Six:
Oorbellen (€2,00 – en toen ging ik óók nog eens oorbellen dragen. Het moet niet gekker worden!)
ehbo 029

Pull & Bear:
Kort spijkerbroekje met studs (€30,00)
Oorbellen (€6,95)
ehbo 033
ehbo 034
ehbo 016
ehbo 035

H&M:
Wit bikinibroekje met ‘kant’patroontje (€9,95 – nu nog een bovenstukje..)
ehbo 039
ehbo 041

3 opmerkingen :

  1. Leuke shoplog! Ik vind je vans echt super leuk! Wil er zelf ook nog een paar :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die short vind ik echt supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff ik wil ook zo'n tas zit de hele tijd te zoeken op internet maar kan hem niet vinden :( echt leuke tas :D haha

    BeantwoordenVerwijderen