zondag 22 april 2012

I’m 16 and not pregnant.

Voordat er nu allemaal rare geruchten de wereld in worden geholpen: ik heb het over het tv-programma ‘16 And Pregnant’. Het blijft leuk en ik kan echt hele middagen doorbrengen met die hysterische en huilende meisjes. Ik heb een paar favorieten, zo vond ik de afleveringen van ‘Emily & Daniël’ (foto) en ‘Brook & Cody’ heel leuk om te kijken. Het is heel apart om te zien dat ze op het einde een ‘gezin’ zijn, mét of zonder vader. Negen van de tien keer is de vader er op het einde al vandoor, maar degene die blijven zijn heel lief om te zien, haha. Nog iets raars om je te beseffen trouwens : ik ben ook 16..

emily
En dit vind ik de ergste. In de afleveringen van 16 And Pregnant viel ze nog wel mee, ze zeurde alleen héél veel, maar in de ‘Where Are They Now’ is ze echt heel raar.

Aubrey and Brandon Continued
Get More: <a href="http://www.mtv.nl">MTV Netherland</a>

Geen opmerkingen :

Een reactie posten