zondag 15 april 2012

Als ik een …

Als ik een maand was, was ik mei.
Als ik een dag was, was ik zaterdag.
Als ik een tijdstip was, was ik 13:15 (eten…)
Als ik een planeet was, was ik de zon.
Als ik een zeedier was, was ik een zeekoe.
Als ik een meubelstuk was, was ik mijn tweepersoonsbed.
Als ik een vloeistof was, was ik cola.
Als ik een boom was, was ik een kastanjeboom.
Als ik een bloem was, was ik een gerbera.
Als ik een weersoort was, was ik een zonnestraaltje :)
Als ik een muziekinstrument was, was ik een gitaar.
Als ik een gezichtsuitdrukking was, was ik een lach.
Als ik een kleur was, was ik geel.
Als ik een soort fruit was, was ik een meloen.
Als ik een element was, was ik het water.
Als ik eten was, was ik een salamipizza.
Als ik een auto was, was ik zo’n felgekleurd hippie-busje.
Als ik een plek was, was ik een drukke straat in een stad als Londen.
Als ik een stof was, was ik katoen.
Als ik een smaak was, was ik zout.
Als ik een lichaamsdeel was, was ik een oog.
Als ik een liedje was, was ik I Gotta Feeling van The Black Eyed Peas.
Als ik een paar schoenen was, was ik een paar gympen.

Leuke tag! Vooral bij ‘als ik een liedje was..’ had ik er wel 20 willen invullen!
(ik heb deze tag overgenomen van Sanne)

gerbera

Geen opmerkingen :

Een reactie posten