maandag 30 januari 2012

Kast uit, kist in.

Ongeveer een half uur geleden is de allerleukste speler van Goede Tijden Slechte Tijden begraven. Dat ze hem de serie uit hebben geschreven is echt de slechtste keuze die ze ooit hebben gemaakt. Edwin Bouwhuis (gespeeld door Raynor Arkenbout) stierf vorige week aan een virus. Volgens de script-schrijvers konden ze niet zo veel meer met zijn verhaallijn, en zouden hij en Lucas 'die uitgekauwde homo's' worden. Wat ze waarschijnlijk niet wisten toen ze hun beslissing namen, is dat heel gtst-kijkend Nederland boos zou worden en petities zou gaan starten om Edwin weer terug in de serie te krijgen.

En nu komt het hoor ; ik heb de petitie zelf ook getekend, haha. Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat het werkt, maar ik vind het zelf ook heel erg jammer dat hij 'zomaar' de serie uit wordt geschreven. Voor mij was hij echt een van de leukste karakters! Ik las ook ergens iets over stakingen, maar daar moest ik toch wel heel hard om lachen. Toch jammer dat we nu alleen nog maar naar hem kunnen kijken in de intro..

3 opmerkingen :