maandag 19 januari 2015

Fotodagboek #22 – Tivoli, Gooische Vrouwen 2 en good food

fd22.7

Heee allemaal! Ik ben in een heeele goeie bui want ik heb net na maandenlang brainstormen het licht gezien en een leuke naam bedacht voor mijn nieuwe blog! Wie wat waar wanneer die blog er komt is nog de vraag, maar ik ga écht aan de slag nu. Over de toepasselijke naam die ik net heb verzonnen, ga ik nog een nachtje slapen en dan even kijken of ik er morgen nog net zo enthousiast over ben. Can’t wait! On topic: afgelopen week was wisselend doodsaai en superleuk. Ik kan er heel veel woorden aan vuil maken, maar het lijkt me leuker om gewoon de foto’s te bekijken!

fd22.1

Links: Maandagavond kookte ik een keer voor mijn huisgenoten: andijviestamppot met spekjes, nootjes en vissticks. Ik had heel erg trek in vissticks en ook in stamppot, dus waarom niet joh? Het koken ging niet helemaal geweldig maar het smaakte gelukkig wel goed!
Midden: Later die avond kwam mijn vriend langs, omdat hij toch in Utrecht moest zijn. Hij bleef slapen maar moest ‘s ochtends wel vroeg weer weg naar Delft, want hij had gewoon college.
Rechts: Ik had een lekker ontbijtje to go voor hem gemaakt, maar die heeft hij uiteindelijk niet eens meegenomen.

fd22.2m

Links: Dinsdag lekker bloggen in het woonkamertje. Ik heb de hele dag binnen gezeten, haha oeps.
Midden: ‘s Avonds heb ik gewerkt aan een opdracht voor school. Ook kreeg ik tijdschriften van een huisgenootje want zij hoefde ze niet, altijd welkom!
Rechts: Alweer die computer! Woensdag werkte ik weer aan die opdracht en keek ik iets van een serie zo te zien. Ik weet alleen echt niet meer wat ik heb gekeken. Die man op de foto lijkt zo erg op Steve van Sex And The City maar ik dacht toch echt dat ik Pretty Little Liars had gekeken.

fd22.3

Links: ‘s Avonds maakte ik pasta pesto voor mij en een huisgenootje. Was erg lekker!
Midden: Later die avond ruimde ik mijn kamer op en maakte ik foto’s! Donderdag plaatste ik dit artikel, waarin ik jullie eindelijk mijn kamer eens liet zien!
Rechts: Donderdag had ik ‘s ochtends een paar uurtjes college en daarna werkte ik bij Floor thuis samen aan een opdracht. Op de terugweg haalde ik bij de AH ingrediënten voor een aardappelpuree ovenschotel die ik ooit eens bij Leonie had gezien. Ik heb hem nogal verpest omdat ik diepvries spinazie had gebruikt in plaats van verse spinazie. Toch was het nog best lekker!

fd22.4

Links: ‘s Avonds heb ik voor de tv gehangen (die hebben we sinds kort in de woonkamer! :) en genoten van Teen Mom 2, Randy’s Wedding Rescue en Devious Maids!
Midden: En ik maakte me klaar voor een avondje dansen met meiden van mijn studie! Beetje foute foto I know, maar mijn eyeliner was zo goed zwoel gelukt.
Rechts: Gezelligheidddd!

fd22.5

Links: Rond een uurtje of 1 gingen we naar Tivoli Vredenburg. Het uitgaan is daar zo lekker op donderdag, echt mijn plek! Pascale was daar ook met haar studiegenoten, dus het was een hele gezellige avond!
Midden: Vrijdag brunchte ik met drie meisjes bij de Hema. Ik had echt maar een minikatertje, en kreeg gewoon een broodje mozzarella en een sinaasappel-framboossapje weg! Daarna had ik nog een gesprekje met een docente voor feedback op een opdracht.
Rechts: Rond 4 uur was ik weer thuis bij mijn ouders. Samen met mijn moeder ging ik die avond naar de bios voor Gooische Vrouwen 2, en hij was echt zó leuk! Normaal kan een tweede deel maar moeilijk tippen aan de eerste, maar deze vond ik zo mogelijk nóg leuker. Echt een aanrader!

fd22.6

Links: Zaterdag maakte ik een lange werkdag, van 8 tot 5. Daarna heb ik me gehaast omdat ik om 6 uur bij mijn vriend moest zijn. Gedoucht en al. We gingen namelijk bij zijn oom en tante eten. Zijn tante kan echt onwijs lekker koken, dus ik heb heerlijk gegeten die avond. We aten onder andere dadels gevuld met roomkaas, rijst met kastantjes, biefstuksalade en superlekkere kip curry!
Midden: Op de terugweg stond er ineens midden in het dorp een brandende auto. Het was pas net gebeurd en de eigenaresse stond er zo geschrokken bij, echt heel sneu! Wij en nog een stuk of 20 andere auto’s moesten uitwijken naar de stoep, zodat de brandweer er langs kon. Wel echt een eng verhaal; ik zou toch verwachten dat áls er zomaar een auto in de fik zou moeten vliegen, toch als eerst mijn krakbak van een Diva aan de beurt zou zijn.
Rechts: Zaterdag op zondag sliep ik bij mijn vriend, en zondag heb ik overdag weer aan school gewerkt en nog even Super Smash Bro Brawl gespeeld op de Wii. Geen idee waarom ik daar zin in had, haha.

Was een leuk weekje zo! Het uitgaan, brunchen, de film en het etentje: ik heb er van genoten! Aankomende week wordt niet veel drukker en er staat ook nog heel weinig op de planning. Dinsdagavond hebben we met 3 andere studieverenigingen een pre-gala borrel, waar het thema van het gala bekend wordt gemaakt. Ik denk dat ik daar wel heen ga! Verder moet ik vrijdag nog een verschrikkelijke rotopdracht inleveren, maar daarna heb ik wel een hele week vrij! Oh, en verder hoop ik ook al aan de slag te kunnen met mijn nieuwe blog! Fijne week allemaal!

2 opmerkingen :

  1. Leuke foto's heb je allemaal gemaakt! Heerlijk zo'n weekje met uitgaan, film en etentje enzo!
    Veel succes komende week!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yaaay tivoli <3 haha. leuke post! je kamer is trouwens ook erg leuk (zag het net in de andere post).

    BeantwoordenVerwijderen