donderdag 20 november 2014

Pinterest interieur inspiratie

pinterest1pinterest6

Misschien wel een van de leukste dingen van mijn kamertje in Utrecht, is het inrichten en er echt mijn eigen plekje van maken! Eigenlijk deed ik altijd heel weinig met interieur en inrichting, en ik wist ook nooit zo goed wat ik leuk vond en wat niet. Nou, sinds een week ben ik ineens niet meer weg te slaan van Pinterest. Het leek me leuk om jullie te laten zien welke plaatjes ik als inspiratie ga gebruiken (en al gebruik) voor de inrichting!

Ik wil mijn kamer vooral heel wit maken. Het is geen hele grote kamer (ongeveer 11 m2) en helaas is het er ook niet erg licht. Maar er is zeker nog iets heel leuks van te maken! Wit zorgt er voor dat het ruimer en lichter lijkt, handig! Alle muren ga ik wit verven, maar om er toch nog iets van gezellige kleurtjes in te brengen zit ik te denken aan leuke kussentjes, vaasjes, dat soort dingen. Wat ook écht niet gaan ontbreken is kerstverlichting. Het geeft zoveel sfeer en het ziet er zo leuk uit! Houten meubels vind ik ook erg mooi, maar niet teveel. Ik heb een heel leuk idee in mijn hoofd voor een bijzettafeltje! Verder wil ik het wat opfleuren met plantjes en een schapenvelletje als kleed (die heb ik zelfs al gekocht!). Oh, én ik heb al foto’s laten afdrukken bij de Hema om leuk op te hangen. Gaat helemaal goed komen dus. Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!

pinterest2pinterest4pinterest9pinterest3pinterest8pinterest7pinterest10pinterest11pinterest12pinterest13pinterest5pinterest15pinterest14pinterest16

Geen opmerkingen :

Een reactie posten